2014. február 13., csütörtök

Kritika #2


Kinézet:
A fejléc nekem túl zsúfolt.Túl sok kép van a fejlécen,és az nekem sok.És a lány Acacia Clark pedig csúnyán van kivágva.Ha talán kicsit halványabb lenne a képek a fejlécen akkor talán egy icipicit jobb lenne.És ha a lány szépen ki lenne vágva.Nekem a háttér sem az igazi.Nem illik a fejléchez.Ehhez inkább egyszínű háttért tudnék elképzelni.

10/5
Fogalmazás:
Mikor olvastam az első részt,akkor sokszor láttam benne ezeket: "Nah" , "Jahj" , "Jah" . Ez kissé zavaró nekem.A történetről annyi hogy nekem nem igazán tetszik.De persze lehet hogy másnak tetszik.Ez csak az én véleményem.

10/5
Helyesírás:
Sokszor láttam benne helyesírási hibákat.Erre nagyon ügyelj!Ne legyen benne annyi helyesírási hiba!

10/5.7
Elrendezés:
Az elrendezéssel csak annyi a bajom,hogy a Látogatókat azt a rendszeres olvasók fölé raknám.Az sokkal szebb lenne.És az órarendet raknám inkább a Látogatók helyére.A többivel nincs bajom.

10/7
Össz: 40/22.7

További jó blogolást!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése